søndag 28. september 2008

Et utvalg av kort jeg har laget

En av mine store hobbyer, er å lage kort. Tenkte jeg skulle legge ut noen av dem så den som vil kan ta en titt. I tillegg til eget bruk, lager jeg kort for salg og på bestilling. Et kort med vanlig eller gjennomsiktig konvolutt koster 30 kr. Bare å si fra hvis du har lyst til å gi bort et helt unikt kort. Prøver å lage noe som passer til den personen som skal få kortet.







Dette kortet ble laget i forbindelse med 5-årsdagen til en kompis av sønnen min.



Dette er invitasjonen til Sigurd sin 5-årsdag. Han ville ha sjørøverbursdag. Så da ble det sjørøverinvitasjon og sjørøverskute til kake.
Ble så fornøyd med kaken, så jeg legger ut et bilde av den også jeg. ;-) Dette kortet ble laget i forbindelse med innflyttingsfest for min søster og hennes familie, da de endelig kunne flytte inni nytt, flott hus på nyåret.
Et av kortene jeg har laget for salg.

1 kommentar:

Unknown sa...

Flotte kort! Artig hobby!?

Hildegunn